Grąžinimo politika

  • Vadovaujantis LR Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių” nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos (be kitų prekių) šios kokybiškos prekės: (i) greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas (t. y. visos maisto prekės ir gėrimai); (ii) supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių
  • Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į restoraną „Mopizzakebab” privalo kreiptis ne vėliau kaip 24 val. nuo prekių pristatymo el. paštu: info@mopizzakebab.lt arba bendruoju miesto telefonu. Pirkėjas pateikdamas pretenziją dėl nekokybiškų maisto prekių ir gėrimų, kartu privalo pateikti kasos aparato kvitą ar pirkimo–pardavimo kvitą ar kitas prekės pirkimą–pardavimą iš šio Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaita faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą, mokėjimo skaitytuvo čekį ir kt.), bei esant galimybei yra prašomas pateikti ir gautos nekokybiškos prekės nuotrauką (tuo atvejų, jeigu nuotraukoje įmanoma būtų atvaizduoti defektą)

  • Vartotojui atlikus užsakymą, apmokėjimo patvirtinimą bei gavus  užsakymo patvirtinimą, Vartotojas nebegali atšaukti užsakymo ir / ar reikalauti lėšų grąžinimo.